Menyedihkan! Baru Naik Pelaminan Wanita Cantik Ini Harus Menanggung Malu Gara-gara Masalah Sepele


 Hari pernikahan adalah hari indah yang dinanti-nanti oleh tiap pasangan kekasih yang saling mencintai dan berkomitmen menuju ke jenjang yang lebih serius.

Namun tidak bagi Nurul Hidayah yang harus menelan malu di hari pernikahannya.

Diunggah di akun Facebooknya, Nurul mendapati kejadian buruk terjadi pada wajahnya.

Ia mengungkapkan, baru naik ke pelaminan, riasan wajahnya telah rusak dan hancur berantakan.

Nurul, dalam unggahan tersebut meminta maaf kepada para tamu yang hadir di acara pernikahannya lantaran menghilang sementara dalam pesta.

Hal itu dikarenakan Nurul malu menampakkan wajahnya yang kacau balau karena riasan yang rusak.

Ia juga mengingatkan kepada netizen agar memilih wedding planner yang terbaik, agar kejadian serupa tak terulang.

Berikut ini unggahan lengkap Nurul Hidayah media sosial Facebook miliknya.

Saya ingin meminta maaf jika pada sabtu yang lepas semasa majlis saya, saya hilang kejap disebabkan malu untuk berjumpa sahabat dgn keadaan muka saya.

Dan rasa bertuah dikelilingi sahabat yg sentiasa ada untuk sy dan tacap balik muka saya.

Saya xnk mendedahkan mana2 pihak cukuplah memberi peringatan supaya pilihla wedding planner yg terbaik untuk hari bahagia anda nanti.

Ambik yg murah boleh tapi pastikan berkualiti yer.

Sekali seumur hidup tu beb. Sedikit kecewa tp semua benda dah lepas .Sekian gambar untuk tatapan sebagai pengajaran.

Pesanan penaja : untuk keselamatan sila ambik MUA yang berlainan dari yg dlm pakej perkahwinan yg sedia ada ye."




sumber
Blogger Widget